در ذات گل‌ها و به طور کلی گیاهان، ویژگی‌هایی وجود دارد که برای عکاسی و چشم اندازهای آن بسیار مناسب و چشم‌نواز هستند. این ویژگی‌ها که غالبا دیداری هستند، عبارتند از رنگ، شکل و ظاهر زیبا و نهایتا طرح و الگوی گیاهان ،که جذابیتی به غایت بصری و دلفریب در مناظر ایجاد می‌کنند. گل‌ها، چه در دل طبیعت، چه در اعماق جنگل‌ها و چه درحیاط خلوت خانه‌ی ما روییده باشند، در اطراف ما وجود دارند تا نشان‌ دهنده‌ی زیبایی جهان ما باشند. این ویژگی یعنی روح و زیبایی بخشیدن به دنیای اطراف، چنان در گیاهان نمود دارد و چشم‌گیر است که در دنیای عکاسی تبلیغاتی و بازاریابی از طریق فضای مجازی، گل‌ها گاهی در کنار یک کالا یا منظره قرار می‌گیرند تا به صحنه، زیبایی و جذابیت ببخشند و البته، گاه خود موضوع تصویر بوده و در واقع محصولی هستند که قرار است به بیننده عرضه شوند. با این مقدمه حتما پی برده‌اید که موضوع این محتوا، شیوه‌های عکاسی تبلیغاتی از گل است. با وب‌سایت استودیو نماد همراه باشید تا ترفندهایی را برای گرفتن یک عکس خلاقانه، منحصربفرد و الهام بخش از گل‌ها به شما ارائه دهیم:

https://studionamad.com/blog/teaching-photography/flower-photography/

عکاسی تبلیغاتی از گل ؛ نکات جالب و قابل توجه